Vardagar och fredagsmys

MÖTESDAG

Kategori: Allmänt

Bara minuter kvar till en riktig mötesdag på jobbet. Vi ska planera och prioritera. Det kommer bli bra och förhoppningsvis lugnare. Den här dagen känns allting lite lättare på något sätt. Skönt. Kanske är det idag det vänder?


Igår jobbade jag hemma på eftermiddagen med fullt med ungar i huset. Det var mysigt. Så jag lekte Super-MOM och stekte pankisar. Jag gillar det :).


Min fina syster tog hand om Leo igår. Nu är det inte långt kvar minsann. Snart får jag sniffa bebis. Kan inte fatta hur stora mina egna barn har blivit. Sanslöst. Snart fyller Lovis 5 år. Igår hittade jag mycket gamla bilder på mina små godingar. Tiden har rusat men det är ju lite charmen i det här me att ha barn också. I kväll ska jag gräva djupare tillsammans med Lovis har jag lovat, och kolla fler bilder. Längtar!


Nu är det mötesdags :)

Ha en mysig dag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: