Vardagar och fredagsmys

NOSTALGITRIPP

Kategori: Allmänt

Satt och letade efter bilder igår och då hittade jag en massa godingar. Så nu har vi haft en riktig nostalgitripp. och kollat igenom massor tillsammans med barnen. Herrejösses, går tiden så här fort? Måste blli bättre på att bromsa in och bara njuta.

Jag önskar att jag kunde visa er alla, men jag får välja ut några stycken.



Leo, 2,5  år, fångad i luften på gympaläger i Danmark

Lovis, pytteliten.


Kanarieöarna


På läger i Italien.

 

Shit, det är svårt att inte få en tår i ögat när man ser så här gamla bilder. Nu sitter man liksom och kollar på dem tillsammans med sina barn. "Vad söta vi var när vi var små" säger de. Då har man stora barn.

 

Nu ska jag kolla vidare innan det blir läggdags. Bara lite till...

Stor kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: