Vardagar och fredagsmys

ÖVERSTRESSAD MEN LADDAD FÖR SHOPPING

Kategori: Allmänt

Sitter och letar bra shoppingtips i Paris. Myntet har inte trillat ned för mig ännu. Vi ska åka till Paris på tisdag men jag fattar det liksom inte. det är för mycket annat som snurrar i huvudet just nu. Så, nu försöker jag släppa stressen och i stället fokuserar jag på Paris och shopping, så kanske myntet trillar ned till slut.

Jag behöver verkligen stanna upp och få lite distans. Ska verkligen bli skönt att få komma iväg. Overkligt men skönt...

Det blir definitivt en sväng till Colette. Inte bara för att Christians syrra heter så utan för att det är en butik som rekommenderas av många.

Nu ska jag krypa upp i soffan brevid Christian och vara lite ynklig. Jag behöver kramar och kärlek. Men framförallt så behöver jag lugn och ro. Och kanske ett glas vin...

Kommentarer

  • Syster säger:

    Shit!Va du har uppdaterat, kul!Och va fint du skriver om mig<3 Puss på dig älskade syster...och glöm inte...andaaas;)

    2010-03-27 | 22:02:15
    Bloggadress: http://viggosmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här: