Vardagar och fredagsmys

BLINGAD CYKEL

Kategori: Allmänt

Varför är det så svårt att få ihop vardagen ibland!? Jag är helt slut just nu. Har de mest hektiska veckorna i mannaminne framför mig och saknar helt och hållet energi. På detta så kryddar vi lite med förkylningar, dansuppvisningar vaccinationer, tandläkarbesök och så alla måsten förståss. I slutet på maj ser ni mig ligga i fosterställning i en hörna. Ledsen att jag klagar men ibland känns det bara så galet.


Idag tog jag mig i alla fall lite tid att fixa till Loppans cykel. Nu är den rosasprayad och fin och Loppan är helnöjd. Förhoppningsvis så står hon ut med att ha brorsans gamla cykel nu när den är lite blingad för henne. När den är helt torr och allt är på plats ska jag ta en bild på den och lägga upp på bloggen. Ganska stolt är jag!


Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla TV och bara mysa resten av kvällen. Långt ifrån jobb och måsten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: