Vardagar och fredagsmys

HAV TÅLAMOD

Kategori: Allmänt

Ty jag kommer att vara en usel bloggerska för min handfull skara läsare denna vecka. Veckan fylls av jobb och åter jobb.


Helgen var härlig! Lugn men ändå händelserik, precis så som jag gillar den. Så råkade jag bli blond. Bara en sån sak liksom...


Kom hem från jobbet för mindre än en timme sedan så nu ska jag bara sätta mig i soffan efter att ha slängt i mig vår paradrätt Pasta med pesto.


Mer än så får ni inte höra från mig idag...
Adjö 

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    Meh, det där med blond sa du ju inget om i telefon. Jag kräver att du omedelbart skickar en bild...inte en chans att jag kan hålla mig tills på onsdag ju=)

    2010-05-03 | 21:52:59
    Bloggadress: http://viggosmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här: