Vardagar och fredagsmys

LADDAR FÖR DANSUPPVISNING

Kategori: Allmänt

Idag är det den stora dansuppvisningsdagen! Leo är lämnad och taggad till tusen. Han kör 2 föreställningar så vi konmmer till den andra. Loppan och hennes kompis Filippa ska vara med bara på den andra och de har precis fått håret våfflat på äkta 80 tals vis. De ska nämligen vara troll. Nu känner de sig skitsnygga! Snygga troll, det var något nytt!


Jag känner mig däremot assunkig. Kunde inte somna igår så det blev sent sen när jag inte kunde hålla ögonen öppna längre så eskalerade Christians snarkningskavalkad på ett ytterst förvånande sätt. Jag trodde inte att man kunde snarka mer än vad han gjorde innan men tydligen så hade han sparat det bästa till sist.


Som vanligt så är det lite svårt att komma ned i varv på helgen när man har jobbat galet mycket i veckan. Men sakta men säkert så kommer jag till ro här. Det är nästan så att jag är lad för att det är trist väder, för då behöver man inte gå utanför dörren mer än nödvändigt. Det är bara att man går runt här hemma och ser allt som måste göras. Tvätthögen har växt till ett helt bergsmassiv. Golven är dammiga, garderoberna  behöver rensas, ja jag skulle kunna hålla på hur länge som helst...


Men nu ska jag gå och duscha och förhoppningsvis, komma ut ur duschen som en ny människa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: