Vardagar och fredagsmys

INREDNINGSSUG OCH MÅNDAGSKÄNSLA

Kategori: Allmänt



Jag har världens inredningssug just nu. Vill bara gå loss totalt hemma och fixa. Den här tapeten vill jag sätta i Loppans rum. Hon skulle behöva ett lite tuffare rum med mer plats för pyssel.
Det skulle nog kännas lite sorgligt att tapetsera över Lovis skotapet. Jag har till och med en exra rulle i en annan färg som jag tänkte klä in lådor med eller något. Men ibland måste man bita ihop. Allt för konsten liksom.


Vårt sovrum är nästa rum jag skulle vilja fixa. Jag vill få en lyxig känsla i det, som vi kan använda för att fly undan verkligheten ibland. Sen vill jag inte ha några ungar i sängen på natten men det är ju en helt annan femma.


I morse fick jag skrapa bilen som en galning. Det satt som berget liksom. Men det kändes helt okej då det på andra sidan om varje ruta jag skrapade dök upp ett glatt litet ansikte, eller två i vissa rutor. Men jag ska inte klaga. Min dag har flytit på bra hittills. Nu hoppas jag bara på att det inte ska vara någon som helst trafik på hemvägen och att det finns en minst lika snygg tröja som den jag ska reklamera att byta till. I kväll tänkte jag sedan vara duktig och träna lite. Jag och Christian kör efter boken "Träna en kvart om dagen" av Paolo Roberto. Den är riktigt bra, jag kan rekommendera den!


Nu ska jag återgå till jobbandet igen.


Ha en härlig dag allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: