Vardagar och fredagsmys

MAN FÅR INTE SKRÄMMAS!!!

Kategori: Allmänt



Har precis jobbat klart för idag. Har ett stort event i morgon och det har så klart varit massor att göra inför det. Nu är i alla fall allt klart och jag är helt sut. Mitt huvud borde egentligen ligga på kudden nu.


Dessutom så är Christian i Småland och jobbar så det är ju fruktansärt tomt här hemma. Igår skrämde han ihjäl mig. Han åkte hemifrån vid 16 och när jag pratade med honom strax efter 21 så hann han bara säga att det var världens snöoväder och att de inte var framme ännu så bröts det. Efter det fick jag inte tag i honom på flera timmar och blev så klart livrädd att det hade hänt något. Men vid halv ett ringde han, det hade tydligen varit fel på någon mast så han hade fått sätta sig i bilen och åka en bra bit för att få mottagning och kunna ringa mig, han förstod att jag skulle vara orolig eftersom det bröts så tvärt. Han är världens bästa man som gör en sådan sak för att lugna sin lilla hispiga tant!


Idag fick jag ett fint litet pris på jobbet som månadens Real Star (vilket innebär typ månadens medarbetare) vilket kändes otroligt kul och lite generande på samma gång. Jag fick den där vinflaskan och det ska ju bli spännande att se hur BoomBoom smakar...




Världens sötaste barn genom mobillinsen i mörker. En liten hälsning från dem till sin pappa:
Kom hem pappa vi saknar dig! Och sluta skrämma mamma...


Nu måste jag verkligen gå och lägga mig så att jag inte ser ut som ett vrak i morgon!

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: