Vardagar och fredagsmys

DE DÄR SMÅ ASSÅ...

Kategori: Allmänt

Hur galet är det att sätta 20 stycken 5-åringar i en gympasal egentligen?
Det ska jag berätta för er. Det är helt tokgalet!!! Jag är slut, utbränd, har fått tinnitus och gud vet allt vad det heter. Men jag ska lite motvilligt erkänna att jag tyckte att det var lite roligt idag. De är ju så rackarns söta och så fulla med livsglädje. 


Appropå livsglädje så kan jag säga att Lovis typ har en överdos av det just nu. Hon blir överlycklig när man hämtar henne på dagis och är oftast glad och sprudlande. det är sjukt härligt, värsta boosten för en själv.


I morgon är det fredag! Shit vad veckorna går undan!!!


Undrar om vi kanske skulle hänga med våra grannar i morgon förresten, Jenny-Marie och Markus alltså. Kom på det nu, att vi kanske hade någon liten plan där.... Vore ju riktigt trevligt!
Appropå dem så tycker jag att det är sjukt vad deras kaffebryggare får jobba... Vilken tid på dygnet man än går förbi deras köksfönster så står kaffepannan på. Helt fantastiskt. Jag nästan önskar att min mage pallade så mycket kaffe. Oj vad många latte det skulle bli varje dag då...


Men nog om det. Nu ska jag göra det som Lovis gav mig order om, nämnligen duscha. 


Godnatt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: