Vardagar och fredagsmys

FORTFARANDE SJUK!

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit hängig sen i fredag och det håller liksom i sig. Jag blir galen!!!


Idag blir det pyjamas hela dagen och soffläge. Kan någon komma och leverera pizza, godis och tidningar (och kanske en kram?) till en stackars sjukling? När jag var liten och var sjuk så brukade mamma bädda för mig i soffan, så hyrde hon en film och köpte en tidning eller klippdocka till mig. Dessutom så köpte hon chips eller ostbågar så låg jag där i soffan och kurerade mig. Nu ligger jag själv hemma i soffan och efter att ha blivit uppassad av världens bästa Christian hela helgen så känns avståndet till köket nu väääääldigt långt.


Nej jag får göra ett ryck så att jag får något i magen...


Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: