Vardagar och fredagsmys

MYS PÅ VÄRLDSNIVÅ!

Kategori: Allmänt



Åh vad jag är glad! Jag har haft en supermysig eftermiddag med världens bästa barn. Balsam för själen och en och annan glädjetår i ögonvrån har det varit...


Jag hämtade supertidigt. Det var laddade barn som hämtades på dagis respektive skola. Lovis skuttade till bilen och Leo hade samling i klassrummet (och blev dessutom tilldelad dagens ros), gissa om han blev stolt när han fick smita tidigare.



Det första som hände på badhuset var att Leo simmade 5 simtag helt själv! Hans rekord har varit 3, nu slog han liksom till på en gång. Så coolt! Med glädjetårar i ögonen skyndade jag mig att fota och messa till pappsen. Nu har han nytt rekord på 10 simtag. Vilken överaskning!!!


Lovis slog volter i vattnet. Hon är galen, det där lilla blonda yrvädret!



Efter badet bjöds det på fika, "Duktigfika". Så skämde jag bort mina fina barn med presenter. Leo fick äntligen sin efterlängtade Michael Jackson hatt! Vi lyxade totalt!



Eftersom vi var klara i Vällingby lagom till den värsta trafiken hem beslutade vi oss för att åka till Max och äta middag för att fortsätta på den lyxiga banan i stället. Vi åkte till Max för att det ligger vid Bromma Flyg så det blir liksom lite underhållning i det hela också. Vi gick liksom inte in förrän vi sett 2 plan lyfta.



Nu ligger de och sover, mina små älsklingar. Jag är så tacksam för denna dag men nu saknar jag Christian. Jag vet ju att han hade gjort den fulländad. Men jag pratade med honom tidigare och berättade om vår dag och han var så glad för vår skull. Han är en fin människa på alla sätt min Christian. Älskar honom så!


Nu ska jag ta en dusch.


Godnatt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: