Vardagar och fredagsmys

ONT DET GÖR ONT

Kategori: Allmänt

Jag har sinnessjuk träningsvärk idag. Det gör verkligen ont i varenda muskel i hela kroppen. Dansen igår var så rolig. Vi kör lite Bollywood tema och det är skitkul. Therese är en duktig koreograf! Men det känns verkligen i kroppen idag. Till och med i trampdynorna...


Annars är det rätt så lugn stämning här på jobbet. Skönt det.


Jag skulle egentligen ha haft möte med Charlotte men nu verkar det som att hennes mamma inte mår så bra (hon har cancer) så hon är fast på sjukhuset. Jag hatar den där fruktansvärda sjukdomen!
Pappa han väntar fortfarande på vissa provsvar för att kunna gå vidare med sin behandling. Det är inget vidare att man ska behöva vänta med det.


Men nog om det, man blir bara deppig. Igår hittade jag en fin klänning som jag bara måste köpa!


Hittade ingen bild på den men däremot på en kofta som jag också vill ha :). OddMolly it is!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: