Vardagar och fredagsmys

SÖT

Kategori: Allmänt



Christian skickade en bild som han fått av Frederic. Snacka om länge sedan. Jag har ringat in honom och nu försöker jag se om Leo är lik honom. Lite svårt med den suddiga bilden men visst kan jag se lite likheter. Men jag fastnar hela tiden på Frederic, Oscar är ju sjukt lik honom!!!


Övriga reflektioner på denna bild:

- Vilket puffigt hår Christian hade! Då hade man ju aldrig kunnat ana att han en dag skulle raka skallen pga det höga hårfästet...

- Killen längst till vänster har ju sjukt coola skor. De skulle fungera idag, lätt!

- Det ser ut som att alla har samma hårfärg med viss nyansskillnad! Hade alla det?

- Det är för övrigt första gången jag ser Frederic med hår...

- Eric (killen i mitten) ser verkligen arg ut. Var detta före eller efter en match. Skulle han inge respekt eller var han bara sur pga matchresultatet?

- Han som inte har samma tröja som de andra, var han mobbad eller målis?


Nu ska jag jobba lite till. Detta var bara en liten parantes i min arbetsdag...

Kommentarer

  • Frederic säger:

    Haha! Visst är den grym bilden?!



    Känner du inte igen killen med de coola skorna?

    2010-09-15 | 14:42:10
  • Therese (dansfröken) säger:

    Mobbad eller målis....är inte det samma sak? :-)

    2010-09-15 | 15:30:02
  • sofia säger:

    En annan reflektion som jag fick...eller en undran mer, brukar Christian fortfarande ha sina tröjor instoppade i byxorna så där...

    För övrigt så är Leo faktiskt lik honom!

    2010-09-15 | 21:21:43
    Bloggadress: http://viggosmami.blogg.se/
  • The one and only Johanna säger:

    Ja, du Frederic,den är fantastisk och nu vet jag att det är Steve som har de coola skorna! Tänk att ni var söta en gång i tiden!



    Therese, du har rätt, det är samma sak.



    Sofia, visst brukar Christian stoppa in tröjan i byxorna. Nu för tiden har han dock byxorna lite högre upp och inte så "baggy" som på bilden...

    2010-09-16 | 21:09:48

Kommentera inlägget här: