Vardagar och fredagsmys

SYSTERMYS OCH PIZZA

Kategori: Allmänt

Det var mysigt att träffa syster med familj. Barnen gillar att hänga där också. Viggo är en sjukt härlig unge. Vilma också för den delen. Nu har jag burit och gosat och fått min rutinmässiga bebisdos.

Lovis ska ju alltid ha så sjukt mycket grejer med sig. Idag var det en massa barbiedockor och så en bil till dessa. Sen blev hon sur för att hon var tvungen att bära...



Efteråt bar det av hem för pizza med pappa. Vilket alltså innebär att jag är sjukt mätt. 


Och så mina fynd-skor. Jag är verkligen sjukt nöjd!!!

Nu ska jag visst gå och kolla Horton med barnen. Lovis är sjukt övertrött och orsakar små gräl eller får utbrott hela tiden. Känns som att det är dags att inleda operation "Godnatt Lovis".
Sen ska jag åka och hämta Christian i Hässelby. Pappa är snäll och ska sitta här inne med barnen. Är jag inte världens bästa sambo så säg...


God afton!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: