Vardagar och fredagsmys

TACK

Kategori: Allmänt

Tar paus mitt i flitet (jäklar vad mycket jag har fått gjort idag, ni skulle bara veta!!!) för lite reflektion. Vilka snälla människor jag har omkring mig. Underbart!


Christian, tack för att du står ut med mitt bergochdalbane-humör och min förmåga att ta motgångar på sämsta möjliga vis. Älskar dig massor!


Lillasyster, du är underbar som vanligt och säger det jag behöver höra. Linnea också. Klart att det är ödet som har bestämt att den där tomten inte var tillräckligt fin för just oss...


Fd gympaflickor. Ni är ju för goa. Det var så härligt att få träffa er igen! Tur att vi får ha kvar vårt lilla gäng och träffa er ibland, det betyder mycket för oss ska ni veta.

Mickis, jag tycker att du var modig som följde ditt hjärta igår. Jag har gjort det en gång jag med, ångrar det inte en sekund. Det kommer att bli toppen ska du se!


Kramar och kärek till alla!

Kommentarer

  • Storebror säger:

    Jaha, och storebror då?!? Jag drar ju med dig till Burger King minst två gånger om året. Är inte det värt något? Va? VA?

    2010-09-08 | 11:03:18
  • Toftilofti säger:

    Vad gosig du är Johanna! Det är så mysigt att träffa er också :)

    2010-09-08 | 22:22:13

Kommentera inlägget här: