Vardagar och fredagsmys

VAD HAR JAG GETT MIG IN I!?!

Kategori: Allmänt

Åååhh! Varför sa jag att jag kunde fortsätta som tränare. Jag är ju helt slut. 20 galna ungar och denna termin inga föräldrar. My GOD säger jag bara. Det är bara att påbörja nedräkningen till julavslutningen. Nej det var lite väl hårt sagt. Men ju längre in i terminen man kommer desto lättare blir det. Lovis tyckte att det var superkul och det är det viktigaste.


Jag börjar oroa mig för hur Loppan ska bli när hon blir tonåring. Det är som att ha en minifjortis hemma redan nu. På väg till gympan lyssnade hon på sin Ipod (Lady Gaga och Veronika Maggio framförallt) så hon var typ okontaktbar och nu när jag skulle ta fram kläder till morgondaggen så skulle hon absolut vara med och bestämma eftersom det är dagisfotografering i morgon. Då har hon inte ens kommit in i 6-års trotsen, som ju kallas "Lilla tonåren", ännu. Ojojojojoj.


Nog om det! I morgon är det FREDAG!!! Jag tycker att veckorna går snabbt. Nästan lite för snabbt.


Nu ska jag slå mig ned i soffan och bara slappa! Lovis håller på att hosta upp sina lungor så det känns som att det kan bli en spännande natt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: