Vardagar och fredagsmys

NU ÄR DET VÅR!

Kategori: Allmänt

make avatar

Så himla härligt att våren är här! Jag sitter på jobbet och tar en liten bloggpaus innan det är dags att gå in i ett möte. Barnen har påsklov så de är hemma med Christian hela dagen. Det var lite motigt att åka till kontoret i morse när de låg kvar i sängen och drog sig allihop. Kändes liksom lite orättvist.


De senaste veckorna har verkligen bara rullat på i en rasande fart. Härligt på samma gång som man ibland bara vill pausa tiden för att sedan ta allt i ett lugnare tempo.




Igår var jag och Loppan ute på en kvällspromenad. Det var så himla mysigt. Ibland slås jag av hur fint det är där vi bor (jag som alltid hänger på Hemnet och kollar tomter och hus...). Satt på bryggan och bara njöt av det kluckande vågljudet medan Lovis gungade. Lovis vågade inte hoppa från gungan men till slut så gick det (när farten tagit slut) och då kände hon sig sååååå modig.


Nu längtar jag till torsdag för då är jag ledig. Ska bli så skönt att bara ta dagen som den kommer. Det är så himla mycket på jobbet just nu. Kul men intensivt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: