Vardagar och fredagsmys

UPPVISNING

Kategori: Allmänt



Igår hade Brommagymnasterna sin årliga våruppvisning och jag och mina kompisar i Showgruppen shakade loss i inget mindre än 3 uppvisningar. Mycket roligt. Till den sista uppvisning kom kom även mina små stjärnor för att visa upp sig.


Det gick mycket bra. Lovis dansade loss som en galning på golvet mellan mattavarven och jag var en mycket stolt mamma i vanlig ordning. Christian fick springa runt och svettas som redskapsgubbe. We're back in the gympasal men i helt annan form alltså.


Jag var så klart helt slut efter att ha spenderat hela dagen i Eriksdalshallen. Mamma gjorde ett kanonbra jobb med arrangemanget. Mycket stolt över henne också. Om jag är slut är det ingenting mot vad hon borde vara. Då jobbar hon dessutom idag. Vilken hjälte alltså!


Idag blir det lugnt och skönt här hemma. Jag ska snart skjutsa Leo till sin dans. Christian har visning så han är borta hela dagen nästan. Tycker synd om honom, det har varit mycket helgjobb den senaste tiden.


På tisdag ska min fina pappa opereras. Vi håller våra tummar för att det blir en lyckad operation så att han kan gå vidare i sin behandling.


Nu ska jag gå och klä på mig. Synd att man inte kan ha pyjamas på sig hela dagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: