Vardagar och fredagsmys

HEJDÅ SEMESTER...

Kategori: Allmänt



Den här semestern har lämnat extra starka avtryck i min själ. Det har varit massor med kärlek och lugn som jag verkligen har behövt. Så liksom slängs man tillbaka in i vardagen. Det känns inte rättvist, fast jag vet att jag inte är ensam. Bara en ledig dag till liksom, eller två... Jag vill inte lämna den här semestern bakom mig ju...


Idag har min lilla Lovis börjat i skolan. Liten har blivit stor och vi som var oroliga över hur vi skulle få upp denna lilla sjusovare till blondin i morse slog nästan hakan i golvet när hon helt självmant dök upp innan väckningen. Mycket fjärilar i lilla magen. Men det gick toppen. Lovis hände med bästisen Cornelia och pojkvännen Jakob och slängde då och då blickar mot mig där jag satt för att liksom se till att jag var kvar. Nu såhär efteråt känns det som att hon har vuxit bara idag liksom. 

 
Länge länge sen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: