Vardagar och fredagsmys

FINBESÖK OCH PIZZADELIVERY

Kategori: Allmänt

Satt ju hemma och jobbade idag. Jobbade som ett djur eftersom jag är borta på konferens i morgon och halva fredag. Extra kul är det då att få hem the Drama Queen of Drama Queens samt mr Disträ som gör allt utom det man ber honom att göra.


Syrran kom förbi en stund med sina godingar. Vilma är i sådan rolig ålder nu, kryper runt och pratar och utforskar.



Läser lite Amelia. Vilma gillar korsorden bäst...


Sminkdockan är också rolig. Den kan man både pussa, prata med och slänga runt. Plus att den gnäller inte om man drar den i håret.


Nu sitter jag och barnen och väntar på att Christian ska komma hem med pizza. Vi är såååå hungriga. Chipsen i skafferiet känns riktigt lockande...


I morgon blir det som sagt konferens. Vi ska vara på en ö som heter Nässlingen (eller något åt det hållet). Jag är ju inget fan av att sova borta men det ska bli skoj i alla fall.


Nu ska jag passa på att busa med barnen så de får tänka på något annat än sina kurrande magar.

Kommentarer

  • Marinette säger:

    Min farbror Egon bodde på Nässlingen när jag var liten. Jätte vacker ö, iallfall på sommaren:). Ha så himla mysigt. Puss

    2011-02-16 | 20:57:53

Kommentera inlägget här: