Vardagar och fredagsmys

OM MAN PUSSAR PÅ STOLPEN ISTÄLLET DÅ?

Kategori: Allmänt




Idag har jag haft en produktiv men ändå lugn jobba hemma dag. Älskar sådana dagar!


Mamma gjorde mig sällskap eftersom hon var ledig och de hade städerska. Vi satt framför varsin dator med varsin kopp kaffe. Sedan, när det var dags för lunch så åkte vi till Mackeri1 och köpte med oss en mat. På vägen stannade vi i Troxhammar och kollade lite inredning. Blev tokinspirerad!
Sen var det hem och fortsätta jobba för att sedan hämta barnen och åka hem och fortsätta jobba igen.


Lovis kryddade sin vardag med att pussa på en stolpe. Som tur var så fastnade hon bara lite så hon fick bara små sår på läppen. Senare berättade hon för mig att hon valde att inte slicka på stolpen eftersom det vet hon att man inte ska göra. När jag frågade om hon hade lärt sig något nytt utav denna händelse så svarade hon nej. Verkar lovande....
 

Även om det är mycket på jobbet så är det ju rackarns roligt. Jag har lite svårt att släppa det. I nästa vecka ska jag försöka vara ledig lite och ha sportlov med kidsen. Ser fram emot det. Får se om jag kan få med mig Christian.


Nu ska jag däremot runda av och hänga upp nya fina gardiner i vårt sovrum. Det börjar arta sig där minsann...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: