Vardagar och fredagsmys

ÄLSKADE MAMMOR OCH PAPPOR

Kategori: Allmänt

Idag sitter jag hemma och jobbar. Osminkad i mjuka sköna kläder. Snart ska jag till och med sätta mig i soffan! Så skönt och produktivt. Jag ska fixa ett utskick, en inbjudan och så ska jag ringa några återförsäljare och ta dem i örat. Eller något åt det hållet i alla fall.


Jag tänker massor på Charlotte som begraver sin fina mamma idag. Det är verkligen hemskt att behöva göra en sådan sak. Jag vet inte vad jag skulle göra utan min fina mamma. Eller pappa heller för den delen.


Morfar skjutsar Leo och Lovis på sin superhoj!


Fina mamma och pappa


Lovis hjärta mormor!


Appropå mina föräldrar så ska pappa och jag fika semla idag och fira att han i tisdags hade sin sista strålningsbehandling. Allt sådant ska firas tycker jag! Det känns skönt att steg 1 i behandlingen nu är genomfört.


Igår kollade jag och Lovis på Fixa Rummet och Loppan diggade det stenhårt. Jag blev hur sugen som helst på att fixa hennes rum nu! Kanske ska göra det i sann "Fixa Rummet-anda" och låta Loppan vara med...


Sofia, du kommer att tycka att jag är en galning nu men efter att ha sett Leila bakar har jag gett mig fanken på att jag ska prova på att göra macarons. Övning ger färdighet så jag ska börja öva och sedan när jag är mästare på det då jäklar Sofia ska du få smaka på din första macaron!!!!


Nu blire jobbe av!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: