Vardagar och fredagsmys

DET ÄR VERKLIGEN MÅNDAG IDAG

Kategori: Allmänt

Jag känner mig typ bakis. Kom precis tillbaka efter att ha ätit lunch men kommer inte igång igen. Temat på dagens lunch var för övrigt träning och rymden. Jag kan inget om rymden. Det enda som jag kommer att tänka på när det pratas om rymden är Kapten Klänning liksom. Det är på den nivån. "JJJJJymden"


I morgon ska jag och Kristin gå på förhandsvisning av Solsidan avsnitt 3-5. Ska bli väldans kul! Tack för det "Kryckan"!!! Såg minsann att det skulle bjudas på såväl popcorn som läsk men även godis så det får bli ett långt träningspass idag. Funderar på om jag ska försöka mig på ett snabbare morgonpass i morgon bitti. Kanske lite väl hurtbulligt?
 

Dansen igår var förresten superrolig. Vår nya koreografi är mer modern i sitt slag och det passar mig bra. Älskar modern dans! Therese gör ett bra jobb tycker jag. Igår blev det lite styrka också. Jag skrattar inombords när jag vet att Kristin har den träningsvärken i benen som jag hade för några veckor sedan när jag körde igång med träningen på riktigt. Det är av kärlek och medlidande jag lovar... Hihihi...


I övrigt är det idag bara en helt vanlig måndag. Längtar redan hem till min säng och läggdags...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: