Vardagar och fredagsmys

I BILEN I MORSE

Kategori: Allmänt

Leo - "Titta mamma nu skottar de där pappa körde fast i helgen när han inte lyssnade på dig"

Jag - "Nej, man ska ju lyssna på sin fru. Eller nästan fru menar jag."

Leo - "Är inte du och pappa gifta?"

Jag - "Nej men vi lever ju som om vi vore gifta"

Leo - "Ska ni gifta er?"

Jag - "Ja såsmåningom ska vi det men det kostar massor med pengar och kräver mycket tid att planera och så"

Leo - "Kan ni vänta med att gifta er tills efter jag har fått mitt Hogwarts slott då?" (en försenad julklapp som är slut i alla butiker mn som han ska få så fort det finns igen)

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Ha ha, underbart Leo. Varför gifta sig, det finns ju massa roliga saker man kan köpa för pengarna.



    Tack för senast.



    Kram

    2011-01-10 | 20:34:11
  • Henrikmelissa säger:

    Great page I will be a return visitor!

    2011-06-28 | 13:38:16
    Bloggadress: http://henrikmelissa.blog366.com

Kommentera inlägget här: