Vardagar och fredagsmys

MIN KUSIN ÄR ETT GENI!

Kategori: Allmänt



Dagens facebookstatus står min kusin för. Mycket bra tycker jag. Det är humor det!


Själv sitter jag och drömmer mig bort långt bort ifrån vardagen. Just idag skulle jag kunna tänka mig att vara en hemmafru faktiskt. Fast en usel sådan för jag skulle inte lyfta ett finger i hemmet...


Igår var jag på förhandsvisning av Solsidan avsnitt 3-5 och jag säger då det hörrni... Det blir bara bättre och bättre. I love it! Tack snälla Kristin för att jag fick följa med!
Ove äger. Alla känner vi en "Ove", jag vet vem som är min "Ove". Kom på det igår faktiskt.


Nu ska jag sätta igång och vara produktiv. Inleder med att gå till caféet och hämta en stooooor kaffe.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh, va jag vill veta vem som är din Ove:)

    2011-01-26 | 12:42:22
  • Moi säger:

    Min Ove är faktiskt av det kvinnliga könet men mer än så tänker jag inte säga...

    2011-01-26 | 15:41:15

Kommentera inlägget här: