Vardagar och fredagsmys

LADDAD

Kategori: Allmänt

Nu är jag så laddad att det inte är klokt. För semester, 30 års fest på lördag och att bara få ha sommarlov tillsammans med familjen! Barnen tycker nämnligen att jag är skittråkig som bara sitter framför datorn hela tiden. Men det har givit resultat ska jag säga er! Igår rensade jag ur hela min inkorg och jag har nu imponerande 0 mail i den. Så ska det sedan förbli. Ja, jag är en strukturgalning, jag veeeet! Men fatta hur skönt det blir för mig att ta semester nu.


Dessutom så inleder jag semestern med att fylla 30 år och på lördag blir det fest! Jag är så glad att så många kommer för att fira mig. Det fejjas inför ska ni veta, vi har fixat och donat och jag är helt övertygad om att det kommer att bli en lyckad fest!


Så idag ska jag jobba av lite till som har fått ge vika för viktigare saker tidigare. Sedan blir det en sväng till restaurangen för att checka hur vi ska placera borden inför min fest. I kväll ska jag träna Body Jam som är typ världens roligaste träningsform! Sen är det ju obligatoriskt att klämma in ett bad med barnen någonstans också så det får jag väl göra. Leo lärde sig "dyka" igår. Han sitter på bryggkanten med armarna så fint ovanför huvudet i dykposition och så välter han framåt i magplask. Det är han mycket stolt över.


Nu ska jag gå och fixa frukost! Fick så dåligt samvete igår när jag kom till stranden och alla andra mammor satt med vattenmelon, jordgubber, kanelbullar osv. Det enda vi hade hemma att ta med oss var en påse med chips. Så det bar iväg till affären och nu finns det ALLT hemma hos oss och jag kommer med allra största säkerhet att få slänga hälften!

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Ha en riktigt rolig fest på lördag, och en skön semester såklart! Ses på Musabo. Krama hela familjen

    2011-07-07 | 09:54:41
  • Bloggerskan själv säger:

    Tack Linnea! Så synd att ni inte kunde komma men vi kommer att få så trevligt i Båstad. Synd att det inte blir längre tid tillsammans bara...



    Stor kram till dig och din härliga familj!

    2011-07-07 | 22:16:29

Kommentera inlägget här: