Vardagar och fredagsmys

SISTA SKÄLVANDE TIMMARNA INNAN SEMESTER!

Kategori: Allmänt

Nu är det på rikitgt snart semester. Idag jobbar jag halva dagen och jag känner mig så klar med mina tomma mailkorgar och rensat skrivbord och en massa mer bra saker gjorda. Det första Lovis sa till mig när hon vaknade i morse var "Idag jobbar du halvdag!" och hon har rätt, det kommer jag att kunna göra. Det blir strandhäng sen! Det har jag förtjänat!


Igår var jag och körde BodyJam på världens bästa gym Mälarö Träningsverk. Det var så kul. Detta gym är helt fantastiskt, så ligger det på gångavstånd och har världens finaste utsikt och härlig personal. Kan inte bli bättre liksom!


Leo har förresten blivit galen i Kalle Anka! Han bara läser och läser. Onsdagar är den lyckligaste dagen för då kommer den.


och ibland kommer det en "special tidning" som denna gång, om Farbror Joakims liv. Då blir man lite extra glad.


och det allra bästa! Ett släktträd!


Och släppa tidningen för att äta lunch är absolut otänkbart!


Så får man dåligt samvete för lillskruttan, vars Barbie-tidning dimper ned i brevlådan en gång i månaden och inte en gång i veckan. "Det gör inget mamma, för jag kan inte läsa!"


"Jag lägger maten fint istället mamma!"


Gulliga ungar! Nu räknar vi ned tillsammans tills jag har semester!


Och jag har också fått tidningar så jag vet precis vad jag ska göra i eftermiddag!



Nu sista jobbrycket på 5 veckor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: