Vardagar och fredagsmys

MYSKVÄLL MED MIN ÄLSKLING

Kategori: Allmänt



Igår sov barnen över hos sin farmor och farfar så vi hade en kväll helt för oss själva vilket är ovanligt när det är vardag. Det var en riktigt lyx faktiskt.


Jag hade ett event på jobbet, lansering av världens bästa arbetsverktyg i molnet :), så först minglade jag med en himla massa trevliga kollegor och partners bland ballonger och champagne. Sedan åkte jag hemåt och mötte upp Christian. Vi tog ett glas vin och satt och pratade lite i lugn och ro på terassen sedan gick vi till marinan och käkade middag. Mums filibabba var det. Efter det en prommenad hem och så fick jag kolla på världens bästa TV-program So you think you can dance. En perfekt kväll! Men nu saknar jag faktiskt mina kids. Ska bli så mysigt att spendera extra mycket tid med dem på semestern!!!



Men hur vackert är det förresten inte där vi bor!? Bara typ Näcken som saknas i denna bild. Dåligt av Christian att inte ställa upp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: