Vardagar och fredagsmys

HELGEN SOM GICK

Kategori: Allmänt

animated gif maker

Hade en jättehärlig helg. Vi inledde den med middag hemma hos Niklas och Marie. Det var både gott och trevligt. I lördags hängde vi i Solna Centrum, mission var att klippa barnen. Leo ville bestämma själv och överraska oss. Lite nervöst var det men det blev toppen. Lite utav en Oskar Linnros frilla - vilket var ett av samtalsämnena på fredagens middag.


Riktiga snyggingar! Leo i Linnros och Lovis i page


På kvällen blev det lyxmiddag hemma hos Marinette och Magnus. Det var thaiafton och det var så gott!!! Marinette är en mästare på att laga mat. Dessutom så fick jag ärva en rackarns snygg byxdress av henne som en bonus.





I söndags var Leo med en kompis på teater så då hängde vi andra runt i Kista. Det blev lite shopping men mest fika.


Nu ska jag skjutsa barnen till kompisar och sedan åka in till jobbet. På torsdag får jag sportlov för då ska jag vara ledig!!!!

Kommentarer

  • Marinette säger:

    Du är för snäll som berömmer min matlagning så.

    Det var verkligen en toppen mysig kväll.

    Ja, det ända som gick fel var väl att Linda Bentzing gick vidare till Globen.

    Ses ikväll, hoppas jag!

    kram

    2011-03-01 | 15:09:20
  • Marinette säger:

    Du är för snäll som berömmer min matlagning så.

    Det var verkligen en toppen mysig kväll.

    Ja, det ända som gick fel var väl att Linda Bentzing gick vidare till Globen.

    Ses ikväll, hoppas jag!

    kram

    2011-03-01 | 15:09:56

Kommentera inlägget här: