Vardagar och fredagsmys

INNEHÅLLSFATTIGT INLÄGG...

Kategori: Allmänt


Eftersom jag dessutom bara har tagit en enda bild idag så känner jag att det är min plikt att lägga upp den och kanske kanske göra att bloggen blir lite roligare att titta på. Eller jag vet inte, det är ju en rätt trist bild alltså. Men det är på samma gång oerhört fascinerande hur nära en vägg man kan parkera så ni kanske förstår att jag var tvungen att fota...


Idag är jag trött och sliten för vi var ju på fest igår. Det var en rolig fest, framförallt kul att få hänga lite med Maria och Tobbe. Dessutom så överraskade vi oss själva med:

1. Att orka vara vakna efter 12

2. Att åka kommunalt hela vägen hem, inte taxi...


Jag skrattade lite åt att Christian skulle säga rödvinsläppar (ni vet när man har druckit rödvin och det liksom fastna på läpparna och ser ut som att man typ ätit choklad och inte torkat sig om munnen eller så) men så blev det rödvinsvättar. Jag kan liksom se vättarna framför mig. Med en flaska rödvin, alltid redo liksom. Kanske är det en sådan jag ska önska mig i 30 årspresent?


Anyway. När Erik Saade körde sitt nummer så höjde TV volymen upp och det blev en stämning som närmast kan likna en VM match för Sverige i fotboll. Mycket tack vare de underbara ungar som stod och skrålade med i både vers och refräng. Lovis och Leo har minsann också gått och sjungit på den idag, även om Leo tyckte att de där galna tvillingarna med röda armpuffskläder var bäst....


Nu blir det soffläge, jag överväger att åka och handla chips... Men jag orkar nog inte det...


Förresten! Tack Carina och Therese för att ni ställde in träningen, det hade bara varit jobbigt att behöva säga att man inte orkade komma för att man var trött ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: