Vardagar och fredagsmys

MIN SON - EN SANN HJÄLTE

Kategori: Allmänt


Han är så go' att jag skulle kunna äta upp honom!


Jag har ju faktiskt världens finaste son! Han är så snäll och söt att jag ibland inte kan fatta att han är min! Idag när jag hade hämtat honom på skolan och vi satt ensamma i bilen så hade vi följande konversation.


- Mamma, idag gjorde Hugo slut med Frida för han var ju också ihop med henne. (Leo är ihop med Frida också alltså, det är ju lite monogamistil i den där åldern...)

- Jaha, blev hon ledsen då?

- Ja, så då gick jag ut och lekte med henne.

- Vad snällt av dig!

- Mmm, jag brukar vara snäll mot henne.

- Fick du trösta henne eller?

- Jag gav henne en kram.

- Åh vad jag gillar när du är så där snäll! Fortsätt alltid att vara det!

- Mhm, det ska jag. Så fick jag en belöning av Frida.

- Jaha, vad var det då?

- En puss


Mitt mammahjärta bara smälte! Min son är en sann hjälte. Sen slog det mig att snart vill han bara pussas med andra tjejer än sin mamma men det väljer jag att förtränga i detta läge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: