Vardagar och fredagsmys

LÅNG PAUS...

Kategori: Allmänt

Jag har pausat. Ganska länge dessutom. Ibland är livet lite tyngre och då måste man pausa från lite saker. Sedan om man väljer rätt saker att pausa ifrån eller inte, det är ju en annan femma.


Jobbet går skitbra och är skitkul just nu. Högt över förväntan faktiskt. Men jag måste akta mig för att ha för roligt jag kör ofta hela vägen in i kaklet liksom. Men jag överlever. You don't have to worry!


Min lilla pappa hamnade på sjukhuset efter en operation som hade lite komplikationer. Nog sagt om det, jag är så glad att pappsen är hemma, mår bättre och kan stoltsera med sina sjukt coola "hårdrock-sår" för barnen. Själv blev jag aningens illamående när jag såg dem (sorry pappa! men det är sant...)


Egentligen har jag inte så mycket mer att säga utan jag börjar så här. Ett första trevande försök till något som nästan kan kallas för blogginlägg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: