Vardagar och fredagsmys

Ny dag, samma tema

Kategori: Allmänt

Då har ytterligare en galen dag passerat. Även denna fylld med möte. Vi hade en teamkonferens för alla i mitt team. Väldigt trevligt och chefen lyxade till det med godis, jordgubbar och nötter som vi kunde mumsa på för att hålla oss vakna. Ändå var det knappt att jag gjorde det. Höll mig vaken alltså... Direkt ifrån konferensen in i bilen för att stressa hem till gympaträningen. I bilen hade jag telefonmöte med några kanadensare (tror jag att de var). Jag kände mig nästan som en viktigpetter... Gympan med galna 6-7 åringar blev grädden på moset. Tur att Emma kunde ställa upp och stötta mig i sista sekund! Emma, du är en ängel! Jag är helt slut nu! I morgon efter att barnen har slutat skolan så beger vi oss till Göteborg hela familjen. I look forward! Ska bli så mysigt att träffa Michella och Johan men också att få komma iväg hela familjen och lyxa till det med hotellfrukost och så! Nu ska jag packa och sedan sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: