Vardagar och fredagsmys

Matkoma AB

Kategori: Allmänt

Har precis slängt i mig en sallad för att sedan kasta mig tillbaka till skrivbordet. Men det var som att kasta sig rätt in i en vägg! Har varit sjukt produktiv hela dagen men nu kände jag helt plötsligt hur seg jag egentligen är. Måste peppa mig själv!

Hämtar snabb inspiration här, här och här och vips så har jag lite extra energi! Visserligen vill jag helst av allt bara springa till ROOM och köpa snuskigt dyra inredningsprylar utan att det svider alls i plånboken och sedan åka hem och fiffa till det utan att det är alls jobbigt. Så, jag låtsas att det är det jag ska få göra sen när jag kommer hem så ger det mig energi.

Så nu fattar ni ju att jag måste jobba! Jag har ju massor att fixa med sen!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: