Vardagar och fredagsmys

Stora grejer händer

Kategori: Allmänt

 
Tänk att en bit mark kan betyda så mycket. I flera år har vi drömt och letat och nu är vi liksom där... Det är nästan läskigt att det har gått så fort från det att vi bestämde oss. Vi är helt överens, om det mesta. Det känns så naturligt. Kanske är det för att vi har haft tankarna där så länge. Det ska bli så roligt att ge sig in i detta projekt. Jag är galet laddad!
 
Den här veckan har varit intensiv. Jag spenderade måndag till onsdag i Berlin på en konferens. Det var en mycket bra konferens och jag fick presentera en marknadsplan för alla deltagare. Det var riktigt kul och lite läskigt på samma gång. Men det gick bra och jag kände mig lite större efter det.
 
Jag hade sjuk separationsångest i helgen innan jag skulle åka. Tror att det är en följd av allt som har hänt oss i kombination med att jag är lite flygrädd. Men allt gick såklart bra ändå. Jag överlevde både flygresa och att vara ifrån familjen. Jag hade till och med riktigt roligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: