Vardagar och fredagsmys

Ibland blir man varm i hjärtat

Kategori: Allmänt

 
Fasiken vad många saker det finns som kan göra en glad i vardagen också! Idag har varit en sjukt bra dag.
 
Jag har en ganska så intensiv jobbperiod just nu och då är det verkligen svårt att vara pigg och motiverad. Då behöver man någon eller något som rycker upp en och peppar en ibland. Det har jag verkligen fått!
 
Det började egentligen redan igår. Jag har fått den stora äran att presentera min marknadsplan på ett event som vi ska ha i Berlin om 2 veckor. Alla som har samma motsvarande roll som mig runt om i världen kommer att delta. Alla. Och de vill ha med min lilla marknadsplan. Det är stort för mig. Skryt-moment!
 
I morse så fick jag göra mig i ordning med skrattande busungar i bakgrunden. Christian sprang runt och busade med dem och jag fick höra deras härliga skratt. Egentligen räcker det för att jag ska ha en bra känsla i hjärtat hela dagen.
 
Sen så kom min underbara kollega Eva tillbaka från New York och hon hade köpt med sig en väska som jag drömt om länge, (och ett datorfodral) till mig. Så himla gulligt av henne och det verkade som att hon tyckte att det var roligt att få göra det för mig. Jag typ slängde mig på henne och kramade henne. Känner mig fortfarande som ett barn på julafton.
 
Ibland har man ju dessutom sådana dagar då man får extra många komplimanger. Idag var en sådan dag för mig. Allt ifrån kommentarer om mina kläder och min frisyr till överrumplande kommentarer om den här bloggen.  
 
Husbygget rör sig allt närmare, inom kort kanske vi till och med är tomtägare tack vare positiva besked idag.
 
Dessutom så har jag ju Christian som min stöttepelare. Det är svårt att inte vara pluttenuttig och kärleksfull när man har honom kan jag säga. Men det finns ingen annan som jag kan sitta i ett långt telefonsamtal med och bara prata blaj med rysk brytning. Vi är lika sjuka i huvudet båda två och det är ju härligt.
 
En jävligt bra dag helt enkelt. Den räcker för att hela veckan ska vara bra!
 

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Men hej. Tomt? Nu har jag missat nåt tror jag.
    Kram

    2012-10-16 | 20:56:19

Kommentera inlägget här: